Kérdésed van? Hívd ezt a számot: 
+36 30 911-8651

Kosár

X
A kosár üres

Általános szerződési Feltételek

SENSATIONAIL® webshop - Általános Szerződési Feltételek

GÉL LAKK – OTTHON – EGYSZERŰEN

 

 

  1. Bevezető információk, Szerződő felek

 

Jelen Általános Szerződési Feltételek (Továbbiakban ÁSZF) szabályozza a sensationail.hu webhely alatt, a Fashion and Beauty Technics Kft. (Továbbiakban Szolgáltató) által üzemeltetett online áruház (Továbbiakban Webshop) szolgáltatásait igénybevevő személy vagy vállalkozás (Továbbiakban Felhasználó) általi használatának feltételeit.

 

Az oldalainkon feltüntetett árak Bruttó árak, tehát TARTALMAZZÁK az ÁFA-t.

A házhozszállítás illetve egyéb átvételi pontra (Pick Pack) történő szállítás díját azonban NEM tartalmazzák a termékeknél feltüntetett árak.

20.000,- Ft vásárlási összegig a házhozszállítás és a Pick Pack Pontra történő szállítás díja egységesen 990,- Ft (amely összeg tartalmazza az ÁFA-t) utánvétes, bankkártyás és átutalásos fizetési módok esetén egyaránt.

20.000,- Ft vásárlási összeg felett ingyenes a kiszállítás.

 

Szolgáltató adatai:

 

Cégnév:                Fashion and Beauty Technics Kft.

Székhely:             1174 Budapest, Árpád fejedelem u. 45.

Levelezési cím:    1174 Budapest, Árpád fejedelem u. 45.

Termék-visszaküldési cím:  2045 Törökbálint, Álmos vezér u. 10.   /Kizárólag postai úton vagy futárral tudjuk fogadni a visszaküldött csomagokat!/                                 

Adószám:             25285778-2-42

Cgj.sz.:                 01-09-206215

Bankszámla:        10700268-69038826-51100005

Képviselő:            Cságola Péter

Tel.:                     +36 30 856-9538

E-mail:                  info@sensationail.hu

 

Szolgáltató a Webshopban online kereskedelmi tevékenységet végez, elsősorban manikűr termékek (gél lakk –ok és a gél lakk otthoni, egyszerű használatához kapcsolódó kiegészítő termékek) forgalmazását.

A Felhasználó a Webshop használatával, szolgáltatásainak igénybevételével tudomásul veszi és kifejezetten elfogadja a jelen ÁSZF-ben foglaltakat.

 

  1. Felhasználási feltételek, Felelősség

 

A SENSATIONAIL® otthoni gél lakk rendszerre specializálódott Webshop szolgáltatásait minden érdeklődő személy, magánszemélyként illetve vállalkozások képviseletében is igénybe veheti, kizárólag saját kockázatára, jelen ÁSZF rendelkezései szerint.

A Webshop működési és tájékoztatási nyelve a Magyar. Emellett Angol fordításban is megtekinthetők az oldalak. Vitás kérdések, félreértések esetében mindig a magyar nyelvű oldalon található információk a meghatározóak.

Szolgáltató az alábbiak szerint korlátozza felelősségét:

  • A Webshopban való vásárlás feltételezi a vásárló részéről az Internet lehetőségeinek és korlátainak ismeretét és elfogadását, különös tekintettel a technikai teljesítményekre és a felmerülő hibákra.
  • Szolgáltató semmilyen módon nem felelős az alább felsorolt pontokban foglaltak miatt, bármilyen okból is következtek be:
    • Az Interneten küldött és / vagy fogadott bármilyen adat.
    • Bármilyen működési hiba az internetes hálózatban, ami megakadályozza a Webshop rendeltetésszerű működését és esetleg a vásárlást is.
    • Bármilyen meghibásodás, bármely vételi eszközben a kommunikációs vonalakon.
    • Bármely levél - függetlenül attól, hogy papír, vagy elektronikus formában érkezett -, de főleg bármilyen adat elvesztése.
    • Bármely szoftver nem megfelelő működése.
    • Bármilyen programhiba, abnormális esemény vagy technikai hiba következményei.
  • Szolgáltató nem felelős semmilyen alapon, semmilyen kárért, amely direkt vagy indirekt módon a Webshophoz való csatlakozás miatt következett be.
  • Felhasználó felelőssége felmérni, hogy hogyan védheti meg a számítógépén tárolt adatait a behatolóktól.
  • Egyedül Felhasználó a felelős a Webshophoz való kapcsolódásáért és a Webshopban való vásárlásért.
  • Szolgáltató nem vonható felelősségre semmilyen vis maior esetén vagy bármilyen eseménnyel kapcsolatosan, ami nem az irányítása alatt áll.

Felhasználó tudomásul veszi, hogy Szolgáltató szabadon, előzetes bejelentés nélkül megváltoztathat mindennemű információt, amelyet a SENSATIONAIL® otthoni gél lakk rendszerre specializálódott Webshop tartalmaz, különösen a meghirdetett árakat, termék-elérhetőségi és szállítási határidőket valamint ide értve jelen ÁSZF-et is. A változások a Webshopban való megjelenés pillanatától lépnek életbe. Ha valamely változás egy adott vásárlási folyamat (a megrendelés és a termék átvétele között) közben lép életbe és Felhasználót ez esetlegesen valamely szempontból hátrányosan érinti a vásárlási folyamatának bármely részében, úgy jogosult indoklás nélkül elállni a vásárlástól, írásbeli bejelentéssel (az elállási nyilatkozat használatával). Mindazonáltal Szolgáltató arra törekszik, hogy semelyik üzleti partnerét ne érje hátrány így nyitott az egyes, ilyen érintettségű vásárlási folyamatokban az egyedi megállapodásra, amelyet Felhasználó kezdeményezhet írásban, Szolgáltató valamely elérhetőségén (Postai úton vagy E-mailen).

Szolgáltató kifejezetten fenntartja magának a jogot, hogy azonnali, megfelelő súlyú jogi intézkedéseket tegyen az esetlegesen a Szolgáltató vagy bármely üzleti partnere (ideértve a beszállítóit és a Webshop Felhasználóit) sérelmére, rosszindulatú Felhasználó vagy harmadik fél által elkövetett csalás, csalási kísérlet vagy egyéb bűncselekmény észlelésekor.

Szolgáltató kizárja mindennemű felelősségét minden olyan esetben, ahol harmadik fél vagy rosszindulatú Felhasználó a Szolgáltató bármely üzleti partnere (ideértve a beszállítóit és a Webshop Felhasználóit) sérelmére csalást, csalási kísérletet vagy egyéb bűncselekményt követ el és ezzel esetleg vagyoni illetve nem vagyoni kár keletkezik.

Szolgáltató kizárja mindennemű felelősségét minden olyan negatív esemény, vagyoni vagy nem vagyoni kár bekövetkeztében, amely az általa forgalmazott termékek (gél lakk és az otthoni gél lakkozás kiegészítő termékei), Felhasználó vagy harmadik személy NEM a többszörösen rendelkezésre bocsátott és a Webshopban is elérhető/letölthető használati útmutató szerinti használatából ered.

 

  1. Személyes adatok kezelése, nyilatkozat

 

A SENSATIONAIL® otthoni gél lakk rendszerre specializálódott Webshopban való vásárláshoz, azaz a honlapon keresztül történő rendeléshez nem szükséges regisztráció. A regisztráció nélküli vásárláshoz a szerződés létrejöttéhez szükséges adatok megadása elégséges, amelyek a következők:

                Kontaktadatok:                Név, Mobiltelefon szám, E-mail cím

                Számlázási adatok:         Név/Cégnév, Cím, cégek esetében adószám

                Szállítási adatok:            Név, Cím

A későbbiekben egyszerűbb vásárláshoz, a regisztráció előnyeinek kihasználásához (régebbi vásárlások listája, előre beállított számlázási és szállítási címek) illetve esetleges további kedvezményekért javasoljuk az oldalra történő regisztrációt.

 

Regisztráció

A regisztrációhoz szükséges adatok:

                Regisztrációs adatok:         E-mail cím, Jelszó

                Kontaktadatok:                  Név, Mobiltelefon szám, E-mail cím

                Számlázási adatok:           Név/Cégnév, Cím (Ország, irányítószám, település, utca, házszám), cégek esetében adószám

                Szállítási adatok:              Név, Cím (Ország, irányítószám, település, utca, házszám)

 

A sikeres regisztrációt követően a felhasználói fiók működik, annak tartalmát Felhasználó szabadon módosíthatja. A fiók törlését az info@sensationail.hu e-mail címre küldött elektronikus levélben kérelmezheti.

Felhasználó adatszolgáltatása minden esetben önkéntes alapú. Jogában áll korlátoznia, vagy megtiltania azt, hogy a jelen webhelyen megadott személyes adatait Szolgáltató felhasználhassa, rögzíthesse. Jogában áll kérnie a Szolgáltatótól személyes adatainak törlését. Ez irányú kérését kérjük az info@sensationail.hu e-mail címre küldött elektronikus levélben jelezze felénk. A Felhasználói belépési adatok titokban tartásáért Felhasználó a felelős.

Szolgáltató létrehozta azokat az adatvédelmi elveket, melyek alapján a lehető legdiszkrétebben és legbiztonságosabban - és a hatályos törvényeknek megfelelően (Információs Önrendelkezési Jogról és az Információszabadságról szóló 2011. évi XVII. tv.) - védi a látogatók és a vásárlók személyes adatait. Ennek megfelelően biztosítjuk kedves látogatóinkat arról, hogy a vásárláshoz vagy regisztráláshoz szükséges adatokat harmadik fél számára nem adjuk ki, kivéve, ha erről az illetékes bíróság másképp nem rendelkezik. További kivételt képeznek a házhozszállítással megrendelt termékek esetében a szállítási adatok, amelyeket a házhozszállítási szolgáltatást nyújtó partnerünk felé továbbítani szükséges a szolgáltatás megfelelő teljesíthetőségéhez, illetve a fizetésért felelős partnereink részére továbbított, bankkártyás és egyéb on-line fizetési procedúrák sikeres megvalósíthatóságához szükséges, fizetéssel kapcsolatos adatok.

Továbbá Szolgáltató nem küld hírlevelet, sem egyéb tartalmú elektronikus leveleket a Felhasználó által a vásárláskor vagy regisztrációkor megadott e-mail címére, amíg Felhasználó erre felhatalmazását (bármikor visszavonható) nem adja a hírlevélre történő feliratkozásával.

A Webshop és a szolgáltatások helyes működéséhez, egyes esetekben ún. cookie-k használata szükséges. Ezekben az esetekben amennyiben a Felhasználó böngészőjében a cookie-k használata engedélyezett, akkor azok használata automatikus. A cookie-k, melyeket a Felhasználó böngészője ment le a Felhasználó számítógépére, nem tartalmaznak személyes adatokat. Azok csak a webhely által felhasználható információdarabkákat tartalmazhatnak, amelyek célja az, hogy a Webshop ezeken keresztül azonosítani legyen képes a Felhasználót, így a visszatérő Felhasználónak bizonyos, már a jelen webhelyen megadott és rögzített adatait nem kell újra megadnia. A cookie-k használata egy lehetőség a Webshop kényelmesebb böngészéséhez, használatukat Felhasználó bármikor saját böngészőjében letilthatja. A Webshop egyes szolgáltatásai és tartalmai ugyanakkor nem kizárt, hogy igénylik a cookie-k adta lehetőségeket, így ezen szolgáltatások és tartalmak olyan böngészőkkel amikben a cookie-k lehetősége ki van kapcsolva, nem lesznek elérhetőek.

Felhasználó Webshop-ban történő böngészésével/vásárlásával kifejezetten hozzájárul adatainak fenti irányelvek szerinti kezeléséhez és elfogadottnak tekinti az adatvédelmi irányelveket.

 

  1. A vásárlás menete

 

Megrendelés/Vásárlás

a.         Felhasználó a regisztrációját követően bejelentkezik a Webshopba/vagy regisztráció nélkül is megkezdheti a vásárlást.

b.        Felhasználó kosárba helyezi a kiválasztott termékeket, beállítja a termék kívánt darabszámát. Felhasználó bármikor megtekintheti a kosár tartalmát a „kosár” ikonra kattintva.

c.         Amennyiben Felhasználó további terméket szeretne kosárba helyezni, kiválasztja a „vásárolok tovább” gombot vagy módosíthatja a mennyiséget illetve törölheti is az előzetesen a kosárba helyezett árucikke(ke)t. Ha nem szeretne további                 terméket vásárolni, a „Pénztárhoz” gomb megnyomása után ellenőrizheti a kosár tartalmát és elindíthatja a megrendelés véglegesítését.

d.        Felhasználó kiválasztja a szállítás módját, majd megadja a személyes adatokat és a szállítási címet.

 

A szállítási módok a következők lehetnek:

  • Személyes átvétel  –  Ingyenes  FIGYELEM! CSAK BANKKÁRTYÁS VAGY ÁTUTALÁSOS FIZETÉSI MÓD ESETÉN VAN LEHETŐSÉG A SZEMÉLYES ÁTVÉTELRE!

        Helyszíne: BAM Trafik,  2045 Törökbálint, Baross Gábor u. 29.    Tel.: +36 23 334-782     Nyitvatartás:  H-P: 06-18 óráig  ;  SZ-V: 08-14 óráig

  • Házhoz szállítás  –  990,- Ft
  • Szállítás Pick Pack Pontra  –  990,- Ft

 

A szállítási költség

0 – 20.000,- Ft vásárlási összegig a szállítási költség egységesen Pick Pack Pont-ra illetve házhoz szállítás esetén értékhatártól és utánvét igénytől függetlenül, bruttó 990,- Ft.

20.000,- Ft vásárlási összeg felett pedig INGYENES

 

e.         Felhasználó kiválasztja a fizetés módját, majd megadja a számlázási adatokat

                              

A fizetési módok a következők lehetnek:

  • Bankkártyás fizetés

Bankkártyás fizetés esetén Felhasználó a pénztárból átirányításra kerül a CIB Bank biztonságos oldalára, ott történik meg a fizetés. Sikeres fizetés esetén  visszatér az oldalunkra, sikertelen fizetés esetén is az oldalunkra érkezik, és választhat másik fizetési módot, vagy újra próbálkozhat a fizetéssel.

Elfogadott bankkártyák: MasterCard, MasterCard Electronic, VISA, VISA Electron, Maestro, AMEX

  • Utánvétel

Utánvétes vásárlás esetén Felhasználó arra vállal kötelezettséget, hogy a teljes vételárat a termék(ek) kiszállításával egy időben az átvételekor fizeti meg a futárnak vagy a Pick Pack Pont pénztárába készpénzben, az előre pontosan kiszámított és a termékrendelés folyamán közölt összegben.

  • Előre utalás

Előreutalásos vásárlás esetén Felhasználó a vételárat előre átutalja Szolgáltató CIB Banknál vezetett 10701025-68340643-51400006 számú pénzintézeti számlájára.

Szolgáltató kizárólag azon a napon kezdi meg a termék(ek) megküldését Felhasználó részére, amelyiken a hiánytalanul átutalt vételár közép-európai idő szerint 09h00 órával bezárólag Szolgáltató megjelölt bankszámláján jóváírásra került.

Felhasználó tudomásul veszi, hogy a pénzintézeti átutalás jóváírásának időtartamát Szolgáltatónak nem áll módjában befolyásolni, így Szolgáltatót esetleges átutalási késedelemből fakadóan felelősség vagy helytállási kötelezettség egyáltalán nem terheli.

 

f.          Amennyiben a Webshopban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk Felhasználót az új adatokról. Felhasználó ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

g.         A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítése és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát a csomag tartalmazza. Felhasználó köteles a csomagot kézbesítéskor a futár előtt megvizsgálni, és termékeken, csomagoláson észlelt esetleges sérülés esetén köteles jegyzőkönyv felvételét kérni, sérülés esetén a csomagot nem köteles átvenni. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt Szolgáltató nem fogad el! A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban.

h.        Az adatok megadását követően Felhasználó a ”Megrendelem” gombra kattintva tudja elküldeni megrendelését, előtte azonban még egyszer ellenőrizheti a megadott adatokat, illetve megjegyzést is küldhet a megrendelésével, vagy e-mailben jelezheti felénk egyéb, rendeléssel kapcsolatos kívánságát.

i.          Adatbeviteli hibák javítása: Felhasználó a megrendelési folyamat lezárása előtt minden esetben vissza tud lépni az előző fázisba, ahol javítani tudja a bevitt adatokat.

j.          Felhasználó a megrendelés elküldését követően e mailt kap a megrendelés befogadásáról. Ez még nem minősül a megrendelés visszaigazolásának! Visszaigazolást a megrendelés teljes feldolgozása és ellenőrzése után küld e-mail útján Szolgáltató a Felhasználónak.  Amennyiben e visszaigazolás Felhasználó megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül Felhasználóhoz nem érkezik meg, Felhasználó az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól mentesül. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a Szolgáltatóhoz, illetve az Felhasználóhoz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. Szolgáltató kizárja a visszaigazolási felelősségét, ha a visszaigazolás azért nem érkezik meg időben, mert Felhasználó rossz e-mail címet adott meg vásárlása során, vagy a fiókjához tartozó tárhely telítettsége miatt nem tud üzenetet fogadni.

 

Házhozszállítási idők: 

Általános szállítási idő: a megrendelés napját követő 2 munkanap  - FIGYELEM! A szállítás gördülékenységének érdekében célszerű megadni egy telefonszámot is, amin elér a futár ha bármi gondja akadna a kézbesítés során.

  • Személyes átvétel esetén 

Személyes átvételi igény esetén, a sikeres vásárlást (bankkártyával vagy átutalással kiegyenlített vételár mellett) követően 2 munkanapon belül elhelyezzük csomagot a BAM Trafikban (erről értesítést küldünk a megrendeléskor megadott e-mail címre) ahol az elhelyezést követő 5 munkanapon belül tudja Felhasználó vagy megbízottja átvenni. Ha ezen idő alatt nem történik meg a csomag átvétele, visszaszállítjuk azt központunkba újabb e-mail értesítés mellett, amelyben tájékoztatást adunk az átvétel további lehetőségeiről.

  • Bankkártyás fizetés és utánvétes szállítás esetén 

A 17 óráig leadott érvényes megrendelést követő munkanapon átadjuk csomagodat a futárszolgálatnak, akik várhatóan az ezt követő munkanapon, munkaidőben kézbesítik Neked. Szállítási címként célszerű a napközbeni tartózkodási címet vagy egy olyan címet megadni ahol mindenképpen lesz valaki aki át tudja venni a csomagot. Sikertelen kézbesítés esetén a futárszolgálat még egyszer megpróbálja kiszállítani a küldeményt díjmentesen. Ha ez is sikertelen, a csomagot visszaszállítják cégünkhöz. Erről értesítést küldünk neked amelyben tájékoztatunk az átvétel további lehetőségeiről.

  • Utalásos fizetési mód választása esetén

Az utalásod számlánkon történő jóváírását (ez általában még az utalás napján megtörténik az időpont függvényében, de legkésőbb a következő banki napon) követő munkanapon átadjuk csomagodat a futárszolgálatnak, akik várhatóan az ezt követő munkanapon, munkaidőben kézbesítik Neked. Szállítási címként célszerű a napközbeni tartózkodási címet vagy egy olyan címet megadni ahol mindenképpen lesz valaki aki át tudja venni a csomagot. Sikertelen kézbesítés esetén a futárszolgálat még egyszer megpróbálja kiszállítani a küldeményt díjmentesen. Ha ez is sikertelen, a csomagot visszaszállítják cégünkhöz. Erről értesítést küldünk neked amelyben tájékoztatunk az átvétel további lehetőségeiről.

  • Pick Pack Pontra történő szállítás esetén

A választott fizetési mód átfutási idejétől függően, budapesti PPP-on 2-4 nap, vidéki PPP-on 3-5 nap.

 

  1. A vásárlástól való elállás

 

Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelvének, továbbá a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében Felhasználó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indokolás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket. Jelen tájékoztató hiányában jogosult Felhasználó 1 év elteltéig gyakorolni az elállási jogát.

Az elállási jog gyakorlására nyitva álló idő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Felhasználó, vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi.

A termék visszaküldésének költségét a Felhasználónak kell viselnie, Szolgáltató nem vállalja e költség viselését.

Az elállási jog gyakorlása esetén a Felhasználót a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli, Szolgáltató azonban követelheti a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését.

Nem illeti meg az elállási jog Felhasználót olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak.

A fogyasztó szintén nem gyakorolhatja az elállási jogát:

a.    a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti;

b.    olyan termék vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac vállalkozás által nem befolyásolható, az elállási jog gyakorlására nyitva álló határidő alatt is lehetséges ingadozásától függ;

c.     romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében;

d.    olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;

e.    olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel;

f.     olyan alkoholtartalmú ital tekintetében, amelynek tényleges értéke a vállalkozás által nem befolyásolható módon a piaci ingadozásoktól függ, és amelynek áráról a felek az adásvételi szerződés megkötésekor állapodtak meg, azonban a szerződés teljesítésére csak a megkötéstől számított harmincadik napot követően kerül sor;

g.    olyan vállalkozási szerződés esetében, amelynél a vállalkozás a fogyasztó kifejezett kérésére keresi fel a fogyasztót sürgős javítási vagy karbantartási munkálatok elvégzése céljából;

h.    lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a fogyasztó a csomagolást felbontotta;

i.      hírlap, folyóirat és időszaki lap tekintetében, az előfizetéses szerződések kivételével;

j.      nyilvános árverésen megkötött szerződések esetében;

k.    lakáscélú szolgáltatás kivételével szállásnyújtásra irányuló szerződés, fuvarozás, személygépjármű-kölcsönzés, étkeztetés vagy szabadidős tevékenységekhez kapcsolódó szolgáltatásra irányuló szerződés esetében, ha a szerződésben meghatározott teljesítési határnapot vagy határidőt kötöttek ki;

l.      a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében, ha a vállalkozás a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a fogyasztó e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti az elállási jogát.

Szolgáltató a termék visszaérkezését követően a fenti jogszabályok értelmében haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül visszatéríti a kifizetett összeget a Felhasználó részére, beleértve a szállítási díjat is.

Szolgáltató a visszatérítés során átutalásos fizetési módot alkalmaz, a Felhasználó által az „ELÁLLÁSI ŰRLAP”-on megadott bankszámlájára. Az „ELÁLLÁSI ŰRLAP”-ot Szolgáltató a vásárlást visszaigazoló e-mailjében megküldi Felhasználónak illetve az office@sensationail.hu e-mail címen kérheti Felhasználó az űrlap elküldését valamint letölthető innen is.

Felhasználó köteles az árukat indokolatlan késedelem nélkül, de a szerződéstől való elállására vonatkozó értesítés Szolgáltató részére történő megküldésétől számított 14 napnál semmiféleképpen sem később visszaküldeni.

Felhasználó akkor tartja be a határidőt, ha a 14 napos időszak letelte előtt visszaküldi, vagy átadja a terméke(ke)t.

A fogyasztó kizárólag a termék visszaküldésének közvetlen költségét viseli, kivéve, ha a vállalkozás vállalta e költség viselését.

Felhasználó kizárólag akkor vonható felelősségre az árukban bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az az áruk jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükségestől eltérő kezelés miatt következett be.

A visszatérítést Szolgáltató mindaddig visszatarthatja, amíg vissza nem kapta az áru(ka)t, vagy Felhasználó bizonyítékot nem szolgáltatott arra vonatkozóan, hogy azokat visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.

Amennyiben Felhasználó élni szeretne elállási jogával, annak jelzését a megrendelésszámra hivatkozással megteheti Szolgáltató elérhetőségeinek valamelyikén írásban (akár a megrendelés visszaigazolásakor mellékelt „ELÁLLÁSI ŰRLAP” kitöltésével és elküldésével), vagy telefonon. Postai úton, írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe, telefonon történő jelzés alkalmával pedig a telefonon történő jelzését. Postai úton történő jelzés esetén ajánlott küldeményként, csomagként való jelzést fogad el Szolgáltató. A megrendelt terméket postai úton, vagy futárszolgálat segítségével juttathatja vissza Felhasználó Szolgáltató részére.

Felhasználónak kiemelten ügyelnie kell a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a Felhasználót terheli! A termék visszaérkezését követő tizennégy napon belül a Felhasználó által megadott bankszámlaszámra visszatéríti Szolgáltató a termék vételárát, a szállítási költséggel együtt.

Felhasználó egyéb panaszával is megkeresheti Szolgáltatót a jelen Szabályzatban található elérhetőségeken.

Az elállási jog nem illeti meg a vállalkozást, azaz az olyan személyt, aki a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körében jár el.

 

A termékek visszaküldési címe:

Fashion and Beauty Technics Kft.    2045 Törökbálint, Álmos vezér u. 10.

 

  1. Jótállás, szavatosság

 

Kellékszavatosság 

  • Milyen esetben élhet Felhasználó a kellékszavatossági jogával?

Felhasználó a Webshopot üzemeltető cég hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

  • Milyen jogok illetik meg a Felhasználót a kellékszavatossági igénye alapján?

Felhasználó – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Felhasználó által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Felhasználó is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Felhasználó viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

  • Milyen határidőben érvényesítheti Felhasználó kellékszavatossági igényét?

Felhasználó köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívjuk a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

  • Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?

Felhasználó a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

  • Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Felhasználó igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a Webshopot üzemeltető vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Felhasználó köteles bizonyítani, hogy az Felhasználó által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

 

Termékszavatosság 

  • Milyen esetben élhet Felhasználó a termékszavatossági jogával?

Ingó dolog (termék) hibája esetén Felhasználó – választása szerint – kellékszavatossági vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

  • Milyen jogok illetik meg Felhasználót termékszavatossági igénye alapján?

Termékszavatossági igényként Felhasználó kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

  • Milyen esetben minősül a termék hibásnak?

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

  • Milyen határidőben érvényesítheti Felhasználó termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét Felhasználó a termék, gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

  • Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Felhasználónak kell bizonyítania.

  • A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

-a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

-a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető, vagy

-a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.


A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.
Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

 

Jótállás

  • Milyen esetben élhet Felhasználó a kellékszavatossági jogával?

Hibás teljesítés esetén az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet  alapján a Webshopot üzemeltető vállalkozás jótállásra köteles.

  • Felhasználót milyen jogok és milyen határidőn belül illetik meg jótállás alapján?

A jótállás időtartama egy év. A jótállási határidő a fogyasztási cikk fogyasztó részére történő átadása, vagy ha az üzembe helyezést a forgalmazó vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napjával kezdődik.

  • Mikor mentesül a vállalkozás a jótállási kötelezettsége alól?

A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett. Felhívjuk a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont Felhasználót a jótállásból fakadó jogok a termék-és kellékszavatosság fejezetekben leírt jogosultságoktól függetlenül megilletik.

Szolgáltató nem tartozik jótállással, illetve szavatossággal a természetes elhasználódásból származó, továbbá olyan károkért, amelyek a kárveszély átszállása utáni hibás vagy gondatlan kezelésből, túlzott igénybevételből, illetve a meghatározottól eltérő behatásokból, illetve egyéb, a termékek nem rendeltetésszerű használatából keletkeztek.

 

A szavatossági igény esetén történő eljárás

  • Fogyasztó és vállalkozás közötti szerződésben a felek megállapodása a rendelet rendelkezéseitől a fogyasztó hátrányára nem térhet el.
  • A fogyasztó kötelessége a szerződés megkötésének bizonyítása (számlával, vagy akár csak nyugtával).  
  • A vállalkozás a fogyasztó nála bejelentett szavatossági vagy jótállási igényéről jegyzőkönyvet köteles felvenni.
  • A jegyzőkönyv másolatát haladéktalanul, igazolható módon a fogyasztó rendelkezésére kell bocsátani.
  • Ha a vállalkozás a fogyasztó szavatossági vagy jótállási igényének teljesíthetőségéről annak bejelentésekor nem tud nyilatkozni, álláspontjáról – az igény elutasítása esetén az elutasítás indokáról és a békéltető testülethez fordulás lehetőségéről is – öt munkanapon belül, igazolható módon köteles értesíteni a fogyasztót.
  • A vállalkozás a jegyzőkönyvet az annak felvételétől számított három évig köteles megőrizni, és azt az ellenőrző hatóság kérésére bemutatni.
  • A vállalkozásnak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze

 

  1. Bankkártyás fizetés – Általános tájékoztató

 

Webáruházunk az CIB Bank által biztosított biztonságos bankkártyás fizetési megoldást nyújtja vásárlóinak. A biztonságot az adatok szétválasztása alapozza meg. A Webáruház a megrendeléssel kapcsolatos információkat kapja meg a vásárlótól, az CIB Bank pedig kizárólag a fizetési tranzakcióhoz szükséges kártyaadatokat a 128 bites SSL titkosítással ellátott fizetőoldalon. A fizetőoldal adattartalmáról a Webáruház nem értesül, azokat csak az CIB Bank érheti el. A tranzakció eredményéről a fizetést követően a Webáruház oldala tájékoztatja. A kártyás fizetéshez az Ön internet böngésző programjának támogatnia kell az SSL titkosítást. 

A vásárolt áru ellenértéke, a kifizetett összeg azonnal zárolásra kerül kártyaszámláján. Kérjük, olvassa el részletes tájékoztatónkat!

Üdvözöljük az CIB Bank biztonságos, internetes fizetési megoldásával működő Webáruházunkban!

Az alábbiakban röviden ismertetjük, hogy miképp intézheti biztonságos módon vásárlását.

Mire figyeljen a vásárláskor?

  • Olvassa el Webáruházunk ismertetőjét, a vásárlás kondícióit és a kiszállítás és a fizetés feltételeit!
  • Tanulmányozza át a Webáruház biztonsági feltételeit, hiszen ezzel garantálják az Ön adatainak biztonságát!
  • Tartsa nyilván a vásárlásával kapcsolatos adatait!
  • Tartsa nyilván a fizetéssel kapcsolatos tranzakciós adatait! (tranzakció azonosító, engedélyszám)
  • Biztosítsa, hogy titkos kártyaadataihoz illetéktelen személy soha ne férhessen hozzá.
  • Használjon olyan böngészőt, amely támogatja az SSL titkosításhoz szükséges opciót!

A biztonságról

Az SSL, a Secure Sockets Layer elfogadott titkosítási eljárás rövidítése. Bankunk rendelkezik egy 128 bites titkosító kulccsal, amely a kommunikációs csatornát védi. A VeriSign nevű cég teszi lehetővé az CIB Banknak a 128 bites kulcs használatát, amely segítségével biztosítjuk az SSL alapú titkosítást. Jelenleg a világ elektronikus kereskedelmének 90%-ában ezt a titkosítási módot alkalmazzák. A vásárló által használt böngésző program az SSL segítségével a kártyabirtokos adatait az elküldés előtt titkosítja, így azok kódolt formában jutnak el az CIB Bankhoz, ezáltal illetéktelen személyek számára nem értelmezhetőek.

Elfogadott kártyák

Az CIB Bank internetes fizetési rendszere a MasterCard, a VISA termékcsaládba tartozó VISA és VISA Electron (az Electronnál csak abban az esetben, ha azt a kibocsátó bank engedélyezi) bankkártyák használatát, valamint internetes használatra alkalmas webkártyával való fizetést teszi lehetővé.

A fizetés lépései

1.Ön a Webáruház oldalán választja ki az árut/szolgáltatás melynek összegét bankkártyás fizetéssel kívánja teljesíteni.

2.Ezt követően Ön átkerül az CIB Bank biztonságos fizetést garantáló oldalára, ahol a fizetés megkezdéséhez kártyaadatait szükséges kitöltenie.

3.A kártyaadatok megadását követően a Fizetés gombra kattintva indíthatja el a tranzakciót

4.A fizetést követően Ön visszatér a Webáruház oldalára, ahol a tranzakció eredményéről kap visszaigazolást.

A bankkártyával történő fizetés esetén a sikeres tranzakciót követően – ez a bankkártya érvényessége és a fedezet ellenőrzése utáni elfogadást jelenti –, az CIB Bank elindítja a Kártyabirtokos számlájának megterhelését az áru vagy szolgáltatás ellenértékével.

Amennyiben Ön nem kerül visszairányításra a fizetőoldalról a Webáruház oldalára, úgy a tranzakció sikertelennek minősül. Amennyiben a banki fizetőoldalon a böngésző „Vissza/Back” vagy a „Frissítés/Refresh” gombjára kattint, ill. bezárja a böngésző ablakot mielőtt visszairányításra kerülne az áruházba, a fizetés sikertelennek minősül.

Amennyiben a tranzakció eredményéről, annak sikertelensége esetén, okáról, részleteiről bővebben kíván tájékozódni, kérjük, vegye fel a kapcsolatot számlavezető bankjával.

 

Kérdések és válaszok internetes kártyás fizetésről

- KÁRTYAELFOGADÁS

Milyen típusú kártyákkal lehet fizetni?

A VISA és az Eurocard/Mastercard dombornyomott kártyáival, ill. egyes VISA Electron kártyákkal. A VISA Electron kártyák interneten történő használatának lehetősége a kártyát kibocsátó banktól függ. Az CIB által kibocsátott VISA Electron típusú bankkártya használható interneten történő vásárlásra.

Mely bankok kártyái alkalmasak internetes fizetésre?

Minden olyan VISA és Eurocard/MasterCard (EC/MC) kártyával, mely internetes fizetésre a kártyakibocsátó bank által engedélyeztetve lettek, valamint a kifejezetten internetes használatra hivatott webkártyák.

Lehet-e vásárlókártyákkal fizetni?

Hűségpontokat tartalmazó, kereskedők/szolgáltatók által kibocsátott pontgyűjtő kártyákkal nem lehet interneten fizetni.

Lehet-e co-branded kártyákkal fizetni?

Bármilyen olyan co-branded kártyával lehetséges fizetni, mely internetes fizetésre alkalmas MasterCard vagy VISA alapú kártya.

 

- FIZETÉS FOLYAMATA

Hogyan működik az online fizetés banki háttérfolyamata?

A vásárló a kereskedő/szolgáltató internetes oldalán a bankkártyás fizetési mód választását követően a fizetést kezdeményezi, melynek eredményeként átkerül a Bank biztonságos kommunikációs csatornával ellátott fizetőoldalára. A fizetéshez szükséges megadni kártyaszámát, lejárati idejét, és a kártya hátoldalának aláíráscsíkján található 3 jegyű érvényesítési kódot. A tranzakciót Ön indítja el, ettől kezdve a kártya valós idejű engedélyezésen megy keresztül, melynek keretében a kártyaadatok eredetisége-, fedezet-, vásárlási limit kerül ellenőrzésre. Amennyiben a tranzakció folytatásához minden adat megfelel, a fizetendő összeget számlavezető (kártyakibocsátó) bankja zárolja a kártyáján. Az összeg számlán történő terhelése (levonása) számlavezető banktól függően néhány napon belül következik be.

Miben különbözik az internetes kártyás vásárlás a hagyományostól?

Megkülönböztetünk kártya jelenlétével történő (Card Present) és kártya jelenléte nélküli (Card not Present) tranzakciókat. A Card Present tranzakció POS terminál eszköz segítségével történik. A kártya lehúzását és a PIN kód beütését követően a terminál kapcsolatba lép a kártyabirtokos bankjával, az engedélyező központon keresztül, és a kártya típusától, illetve a kártya kibocsátójától függően a VISA vagy MasterCard hálózaton keresztül. Itt megtörténik az érvényesség és fedezetvizsgálat (authorizáció). Az előbbi útvonalon visszafelé haladva a POS terminál (illetve a kereskedő) megkapja a jóváhagyást vagy elutasítást. A vásárló aláírja a bizonylatot. A Card not Present olyan tranzakció, melynek lebonyolításakor a bankkártya fizikailag nincs jelen. Ide tartoznak a levélben, telefonon, illetve az elektronikus úton (internet) lebonyolított tranzakciók, amelyek esetében a vásárló (kártyabirtokos) a tranzakciót biztonságos (128 bites titkosítású) fizetőoldalon bekért kártyaadatok megadásával indítja. A sikeres tranzakcióról Ön kap ún. engedélyszámot, mely megegyezik a papír alapú bizonylaton található számmal.

Mit jelent a foglalás?

A tranzakciót a bank tudomására jutásakor azonnal foglalás (zárolás) követi, hiszen a tényleges terheléshez előbb a hivatalos adatoknak be kell érkezniük, mely néhány napot igénybe vesz és az alatt a vásárolt összeg újra elkölthető lenne. Ezért a foglalással a levásárolt vagy felvett pénzt elkülönítik, foglalás alá teszik. A foglalt összeg hozzátartozik a számlaegyenleghez, azaz jár rá kamat, de még egyszer nem költhető el. A foglalás biztosítja azon tranzakciók visszautasítását, melyre már nincs fedezet, noha a számlaegyenleg erre elvben még lehetőséget nyújtana. Amennyiben néhány napon belül nem érkezik be a terhelés, a bank felszabadíthatja a foglalást, mely így elkölthetővé válik. Ilyenkor célszerű konzultálnunk a bankkal, mert a terhelés előbb-utóbb biztosan sikeressé válik.

 

- SIKERTELEN FIZETÉSEK ÉS TEENDŐK

Milyen esetben lehet sikertelen egy tranzakció?

Általában a kártyát kibocsátó bank (tehát ahol az ügyfél a kártyát kapta) által el nem fogadott fizetési megbízás; de bankkártya használat esetében ez lehet olyan okból is, hogy távközlési vagy informatikai hiba miatt az engedélykérés nem jut el a kártyát kibocsátó bankhoz.

Kártya jellegű hiba

- A kártya nem alkalmas internetes fizetésre. 

- A kártya internetes használata számlavezető bank által tiltott.

- A kártyahasználat tiltott.

- A kártyaadatok (kártyaszám, lejárat, aláíráscsíkon szereplő kód) hibásan lettek megadva.

- A kártya lejárt.

Számla jellegű hiba

- Nincs fedezet a tranzakció végrehajtásához.

- A tranzakció összege meghaladja a kártya vásárlási limitét.

Kapcsolati jellegű hiba

- A tranzakció során valószínűleg megszakadt a vonal. Kérjük, próbálja meg újra.

- A tranzakció időtúllépés miatt sikertelen volt. Kérjük, próbálja meg újra.

Technikai jellegű hiba

- Amennyiben a fizetőoldalról nem tért vissza a kereskedő/szolgáltató oldalára, a tranzakció sikertelen.

- Amennyiben a fizetőoldalról visszatért, de a böngésző "back", "reload" illetve "refresh" segítségével visszatér a fizetőoldalra, tranzakcióját a rendszer biztonsági okokból automatikusan visszautasítja.

Mi a teendő a fizetési procedúra sikertelensége esetén?

A tranzakcióról minden esetben generálódik egy tranzakcióazonosító, melyet javaslunk feljegyezni. Amennyiben a fizetési kísérlet során tranzakció banki oldalról visszautasításra kerül, kérjük vegye fel a kapcsolatot számlavezető bankjával.

Miért a számlavezető bankkal kell felvenni a kapcsolatot a fizetés sikertelensége esetén?

A kártyaellenőrzés során a számlavezető (kártyakibocsátó) bank értesíti az összeget beszedő kereskedő (elfogadó) bankjának, hogy a tranzakció elvégezhető-e. Más bank ügyfelének az elfogadó bank nem adhat ki bizalmas információkat, arra csak a kártyabirtokost azonosító banknak van joga. 

Mit jelent az, ha a bankomtól azonnal SMS értesítést kaptam az összeg foglalásáról/zárolásáról, azonban a kereskedő/szolgáltató azt jelzi, hogy sikertelen volt a fizetés?

Ez a jelenség olyan esetben fordulhat elő, ha a kártya ellenőrzése megtörtént a fizetőoldalon, azonban Ön nem tért vissza kereskedő/szolgáltató internetes oldalára. A tranzakció ebben az esetben befejezetlennek, így automatikusan sikertelennek minősül. Ilyen esetben az összeg nem kerül terhelésre kártyáján, a foglalás feloldásra kerül.

 

- BIZTONSÁG

Mit jelent a VeriSign és a 128 bites titkosítású SSL kommunikációs csatorna?

Az SSL, a Secure Sockets Layer elfogadott titkosítási eljárás rövidítése. Bankunk rendelkezik egy 128 bites titkosító kulccsal, amely a kommunikációs csatornát védi. A VeriSign nevű cég teszi lehetővé az CIB Bank Nyrt-nek a 128 bites kulcs használatát, amely segítségével biztosítjuk az SSL alapú titkosítást. Jelenleg a világ elektronikus kereskedelmének 90%-ában ezt a titkosítási módot alkalmazzák. A vásárló által használt böngésző program az SSL segítségével a kártyabirtokos adatait az elküldés előtt titkosítja, így azok kódolt formában jutnak el az CIB Bankhoz, ezáltal illetéktelen személyek számára nem értelmezhetőek.

A fizetés után figyelmeztetett a böngészőm, hogy elhagyom a biztonsági zónát. A fizetésem biztonsága így garantált?

Teljes mértékben igen. A fizetés folyamata 128-bites titkosított kommunikációs csatornán folyik, így teljesen biztonságos. A tranzakciót követően Ön a kereskedő honlapjára jut vissza, amennyiben a kereskedő oldala nem titkosított, a böngészője figyelmezteti, hogy a titkosított csatornát elhagyta. Ez nem jelent veszélyt a fizetés biztonságát illetően.

Mit jelent a CVC2/CVV2 kód?

A MasterCard esetében az ún Card Verification Code, a Visa esetében az ún. Card Verification Value egy olyan, a bankkártya mágnescsíkján kódolt numerikus érték, melynek segítségével megállapítható egy kártya valódisága. Az ún. CVC2 kódot, mely az Eurocard/MasterCard kártyák hátoldalán található számsor utolsó három számjegyében szerepel, az internetes vásárlások során kell megadni.

Mit jelent a Verified by Visa?

A Verified by Visa rendszerben regisztrált Visa kártyabirtokosok jelszót választanak a kártyát kibocsátó banknál, mely segítségével azonosíthatják magukat internetes vásárlás esetén, és amely védelmet nyújt a Visa kártyák jogosulatlan használata ellen. Az CIB Bank elfogadja a Verified by Visa rendszer keretein belül kibocsátott kártyákat.

Mit jelent a UCAF kód?

MasterCard kártyák esetén az Ön kártyakibocsátó bankjától esetlegesen kapott egyedi kód. Ha nem kapott ilyet, hagyja üresen a mezőt.

Mit jelent a Mastercard SecureCode?

A Mastercard SecureCode rendszerben regisztrált Mastercard/Maestro kártyabirtokosok jelszót választanak a kártyát kibocsátó banknál, mely segítségével azonosíthatják magukat internetes vásárlás esetén, és amely védelmet nyújt a Mastercard/Maestro kártyák jogosulatlan használata ellen. A CIB Bank elfogadja a Mastercard SecureCode rendszer keretein belül kibocsátott kártyákat.

Szállítási információ

A webshopunkban vásárolt termékeknél az alábbi átvételi módok közül tudsz választani:

 

  • Személyes átvétel - Ingyenes (Csak előre-utalásos és bankkártyás fizetési mód választása esetén!) - 2017.07.01-től nem tudjuk biztosítani ezt az átvételi módot.

Vásárlóinknak ingyenes személyes átvételi lehetőséget biztosítunk a törökbálinti BAM Trafikban, nyitvatartási időben.

Info a BAM Trafikról - katt BAM Trafik      

Cím: 2045 Törökbálint, Baross Gábor u. 29.    Tel.: +36 23 334-782      Nyitvatartás:  H-P: 06-18 óráig  ;  SZ-V: 08-14 óráig

A webshopban történő megrendeléskor ha a személyes átvétel opciót jelölöd be, 2 munkanapon belül elhelyezzük csomagodat a BAM Trafikban (erről értesítést küldünk a megrendeléskor megadott e-mail címedre) ahol az elhelyezést követő 5 munkanapon belül tudod átvenni. Ha ezen idő alatt nem történik meg a csomag átvétele, visszaszállítjuk azt központunkba újabb e-mail értesítés mellett amelyben tájékoztatunk az átvétel további lehetőségeiről.

 

  • Házhozszállítás futárszolgálattal - 990,- Ft (Utánvétes, bankkártyás és előre-utalásos fizetési mód választása esetén.) - 2017.07.01-től a DPD Hungária Kft. végzi a kiszállításokat.

A házhozszállítást a Royal Futár Hungária Kft. végzi, a megrendeléskor általad megadott címre. Kérünk, kiemelt figyelemmel add meg a szállítási címet és nevet, hogy minél előbb díszíthesd körmeid a SensatioNail termékeinek segítségével.       FIGYELEM! Postafiókra vagy postafiók irányítószámra nem kézbesíthető küldemény!

A csomagokat minden esetben biztonsági futártasakokban adjuk át szállításra, amely nem bontható fel észrevétlenül. Az átvételkor győződj meg róla, hogy a tasak sértetlen, ez garantálja azt, hogy a csomagban minden benne van amit mi beleraktunk. Arról is szükséges meggyőződnöd, hogy a tasak tartalma nincs e megsérülve, összetörve (Minden termékünk papírdobozban van). Ha bármi rendellenességet, sérülést észlelsz, jelezd a futárnak és készítsetek egy részletes jegyzőkönyvet a körülményekről. Rongálódásra, szállítási sérülésre vagy hiányra vonatkozó reklamációt csak a kiszállításkor, a helyszínen felvett jegyzőkönyv megléte melett tudunk elfogadni.

Info a Royal Futárról - katt ROYAL           

  

Cím: 1097 Budapest, Gubacsi út 32.    Tel.: +36 1/20/30/70 216-3606

A Royal Futár Hungária Kft. honlapján lehetőség van a csomag nyomonkövetésére a fuvarlevélszám alapján. - katt NYOMONKÖVETÉS  - Baloldalt alul, az "Állapotkövetés" menüben a fuvarlevélszám beírásával. 

 

  • Szállítás Pick-Pack pontra - 990,- Ft (Utánvétes, bankkártyás és előre-utalásos fizetési mód választása esetén.) - 2017.07.01-től nem tudjuk biztosítani ezt a szállítási módot.

​Megrendelésedet a választott Pick Pack Ponton veheted át személyesen (személyazonosításra alkalmas igazolvány felmutatásával). Bővebb információt az alábbi linkre kattintva találsz.

PICK PACK PONT vásárlói tájékoztató

   

 

Házhozszállítási idők: 

 

Általános szállítási idő: 2 munkanap  - FIGYELEM! A szállítás gördülékenységének érdekében célszerű megadni egy telefonszámot is, amin elér a futár ha bármi gondja akadna a kézbesítés során.

  • Bankkártyás fizetés és utánvétes szállítás esetén

A 17 óráig leadott érvényes megrendelést követő munkanapon átadjuk csomagodat a futárszolgálatnak, akik várhatóan az ezt követő munkanapon, munkaidőben kézbesítik Neked. Szállítási címként célszerű a napközbeni tartózkodási címet vagy egy olyan címet megadni ahol mindenképpen lesz valaki aki át tudja venni a csomagot. Sikertelen kézbesítés esetén a futárszolgálat még egyszer megpróbálja kiszállítani a küldeményt díjmentesen. Ha ez is sikertelen, a csomagot visszaszállítják cégünkhöz. Erről értesítést küldünk neked amelyben tájékoztatunk az átvétel további lehetőségeiről.

  • Utalásos fizetési mód választása esetén

Az utalásod számlánkon történő jóváírását (ez általában még az utalás napján megtörténik az időpont függvényében, de legkésőbb a következő banki napon) követő munkanapon átadjuk csomagodat a futárszolgálatnak, akik várhatóan az ezt követő munkanapon, munkaidőben kézbesítik Neked. Szállítási címként célszerű a napközbeni tartózkodási címet vagy egy olyan címet megadni ahol mindenképpen lesz valaki aki át tudja venni a csomagot. Sikertelen kézbesítés esetén a futárszolgálat még egyszer megpróbálja kiszállítani a küldeményt díjmentesen. Ha ez is sikertelen, a csomagot visszaszállítják cégünkhöz. Erről értesítést küldünk neked amelyben tájékoztatunk az átvétel további lehetőségeiről.

  • Szállítás Pick-Pack pontra - 990,- Ft (Utánvétes, bankkártyás és előre-utalásos fizetési mód választása esetén.)  - 2017.07.01-től nem tudjuk biztosítani ezt a szállítási módot.

​Megrendelésedet a választott Pick Pack Ponton veheted át személyesen (személyazonosításra alkalmas igazolvány felmutatásával). Bővebb információt az alábbi linkre kattintva találsz.

PICK PACK PONT vásárlói tájékoztató

   

 

Elállási információ

Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelvének, továbbá a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében Felhasználó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indokolás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket. Jelen tájékoztató hiányában jogosult Felhasználó 1 év elteltéig gyakorolni az elállási jogát.

Az elállási jog gyakorlására nyitva álló idő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Felhasználó, vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi.

A termék visszaküldésének költségét a Felhasználónak kell viselnie, Szolgáltató nem vállalja e költség viselését.

Az elállási jog gyakorlása esetén a Felhasználót a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli, Szolgáltató azonban követelheti a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését.

Nem illeti meg az elállási jog Felhasználót olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak.

A fogyasztó szintén nem gyakorolhatja az elállási jogát:

a.    a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti;

b.    olyan termék vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac vállalkozás által nem befolyásolható, az elállási jog gyakorlására nyitva álló határidő alatt is lehetséges ingadozásától függ;

c.     romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében;

d.    olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;

e.    olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel;

f.     olyan alkoholtartalmú ital tekintetében, amelynek tényleges értéke a vállalkozás által nem befolyásolható módon a piaci ingadozásoktól függ, és amelynek áráról a felek az adásvételi szerződés megkötésekor állapodtak meg, azonban a szerződés teljesítésére csak a megkötéstől számított harmincadik napot követően kerül sor;

g.    olyan vállalkozási szerződés esetében, amelynél a vállalkozás a fogyasztó kifejezett kérésére keresi fel a fogyasztót sürgős javítási vagy karbantartási munkálatok elvégzése céljából;

h.    lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a fogyasztó a csomagolást felbontotta;

i.      hírlap, folyóirat és időszaki lap tekintetében, az előfizetéses szerződések kivételével;

j.      nyilvános árverésen megkötött szerződések esetében;

k.    lakáscélú szolgáltatás kivételével szállásnyújtásra irányuló szerződés, fuvarozás, személygépjármű-kölcsönzés, étkeztetés vagy szabadidős tevékenységekhez kapcsolódó szolgáltatásra irányuló szerződés esetében, ha a szerződésben meghatározott teljesítési határnapot vagy határidőt kötöttek ki;

l.      a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében, ha a vállalkozás a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a fogyasztó e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti az elállási jogát.

Szolgáltató a termék visszaérkezését követően a fenti jogszabályok értelmében haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül visszatéríti a kifizetett összeget a Felhasználó részére, beleértve a szállítási díjat is.

Szolgáltató a visszatérítés során átutalásos fizetési módot alkalmaz, a Felhasználó által az „ELÁLLÁSI ŰRLAP”-on megadott bankszámlájára. Az „ELÁLLÁSI ŰRLAP”-ot Szolgáltató a vásárlást visszaigazoló e-mailjében megküldi Felhasználónak illetve az office@sensationail.hu e-mail címen kérheti Felhasználó az űrlap elküldését valamint letölthető innen is.

Felhasználó köteles az árukat indokolatlan késedelem nélkül, de a szerződéstől való elállására vonatkozó értesítés Szolgáltató részére történő megküldésétől számított 14 napnál semmiféleképpen sem később visszaküldeni.

Felhasználó akkor tartja be a határidőt, ha a 14 napos időszak letelte előtt visszaküldi, vagy átadja a terméke(ke)t.

A fogyasztó kizárólag a termék visszaküldésének közvetlen költségét viseli, kivéve, ha a vállalkozás vállalta e költség viselését.

Felhasználó kizárólag akkor vonható felelősségre az árukban bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az az áruk jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükségestől eltérő kezelés miatt következett be.

A visszatérítést Szolgáltató mindaddig visszatarthatja, amíg vissza nem kapta az áru(ka)t, vagy Felhasználó bizonyítékot nem szolgáltatott arra vonatkozóan, hogy azokat visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.

Amennyiben Felhasználó élni szeretne elállási jogával, annak jelzését a megrendelésszámra hivatkozással megteheti Szolgáltató elérhetőségeinek valamelyikén írásban (akár a megrendelés visszaigazolásakor mellékelt „ELÁLLÁSI ŰRLAP” kitöltésével és elküldésével), vagy telefonon. Postai úton, írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe, telefonon történő jelzés alkalmával pedig a telefonon történő jelzését. Postai úton történő jelzés esetén ajánlott küldeményként, csomagként való jelzést fogad el Szolgáltató. A megrendelt terméket postai úton, vagy futárszolgálat segítségével juttathatja vissza Felhasználó Szolgáltató részére.

Felhasználónak kiemelten ügyelnie kell a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a Felhasználót terheli! A termék visszaérkezését követő tizennégy napon belül a Felhasználó által megadott bankszámlaszámra visszatéríti Szolgáltató a termék vételárát, a szállítási költséggel együtt.

Felhasználó egyéb panaszával is megkeresheti Szolgáltatót a jelen Szabályzatban található elérhetőségeken.

Az elállási jog nem illeti meg a vállalkozást, azaz az olyan személyt, aki a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körében jár el.

 

A termékek visszaküldési címe:

Fashion and Beauty Technics Kft.    2045 Törökbálint, Álmos vezér u. 10.

 

Adatvédelmi információ

Felhasználó adatszolgáltatása minden esetben önkéntes alapú. Jogában áll korlátoznia, vagy megtiltania azt, hogy a jelen webhelyen megadott személyes adatait Szolgáltató felhasználhassa, rögzíthesse. Jogában áll kérnie a Szolgáltatótól személyes adatainak törlését. Ez irányú kérését kérjük az info@sensationail.hu e-mail címre küldött elektronikus levélben jelezze felénk. A Felhasználói belépési adatok titokban tartásáért Felhasználó a felelős.

Szolgáltató létrehozta azokat az adatvédelmi elveket, melyek alapján a lehető legdiszkrétebben és legbiztonságosabban - és a hatályos törvényeknek megfelelően (Információs Önrendelkezési Jogról és az Információszabadságról szóló 2011. évi XVII. tv.) - védi a látogatók és a vásárlók személyes adatait. Ennek megfelelően biztosítjuk kedves látogatóinkat arról, hogy a vásárláshoz vagy regisztráláshoz szükséges adatokat harmadik fél számára nem adjuk ki, kivéve, ha erről az illetékes bíróság másképp nem rendelkezik. További kivételt képeznek a házhozszállítással megrendelt termékek esetében a szállítási adatok, amelyeket a házhozszállítási szolgáltatást nyújtó partnerünk felé továbbítani szükséges a szolgáltatás megfelelő teljesíthetőségéhez.

Továbbá Szolgáltató nem küld hírlevelet, sem egyéb tartalmú elektronikus leveleket a Felhasználó által a vásárláskor vagy regisztrációkor megadott e-mail címére, amíg Felhasználó erre felhatalmazását (bármikor visszavonható) nem adja a Felhasználói fiókjában a „hírlevelet kérek” jelölő négyzet bejelölésével.

A Webshop és a szolgáltatások helyes működéséhez, egyes esetekben ún. cookie-k használata szükséges. Ezekben az esetekben amennyiben a Felhasználó böngészőjében a cookie-k használata engedélyezett, akkor azok használata automatikus. A cookie-k, melyeket a Felhasználó böngészője ment le a Felhasználó számítógépére, nem tartalmaznak személyes adatokat. Azok csak a webhely által felhasználható információdarabkákat tartalmazhatnak, amelyek célja az, hogy a Webshop ezeken keresztül azonosítani legyen képes a Felhasználót, így a visszatérő Felhasználónak bizonyos, már a jelen webhelyen megadott és rögzített adatait nem kell újra megadnia. A cookie-k használata egy lehetőség a Webshop kényelmesebb böngészéséhez, használatukat Felhasználó bármikor saját böngészőjében letilthatja. A Webshop egyes szolgáltatásai és tartalmai ugyanakkor nem kizárt, hogy igénylik a cookie-k adta lehetőségeket, így ezen szolgáltatások és tartalmak olyan böngészőkkel amikben a cookie-k lehetősége ki van kapcsolva, nem lesznek elérhetőek.

A regisztrációhoz szükséges adatok:

Regisztrációs adatok:     E-mail cím, Jelszó

Kontaktadatok:                Név, Mobiltelefon szám, E-mail cím

Számlázási adatok:          Név/Cégnév, Cím (Ország, irányítószám, település, utca, házszám), cégek esetében adószám

Szállítási adatok:              Név, Cím (Ország, irányítószám, település, utca, házszám)

A sikeres regisztrációt követően a felhasználói fiók működik, annak tartalmát Felhasználó szabadon módosíthatja. A fiók törlését az info@sensationail.hu e-mail címre küldött elektronikus levélben kérelmezheti.